game news
جدید ترین اخبار بازی ها و آموزش ساخت بازی
 
 
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 10:0 ::  نويسنده : رضا قاسمي

جزوه ی آموزشی شماره 13 = به دنبال آموزش قبلی ، در این جزوه بیشتر با زبان برنامه نویسی Game Maker آشنا می شویم . در این جزوه با توابع گسترده ای که در Game Maker وجود دارد و همچنین کاربرد آنها آشنا می شویم .
برای دانلود اینجا کلیک کنید.



سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 9:59 ::  نويسنده : رضا قاسمي

جزوه ی آموزشی شماره 12 = به دنبال جزوه ی آموزشی شماره قبل ، در این جزوه نیز روند جزوه ی یازدهم را ادامه می دهیم تا شما با زبان برنامه نویسی Game Maker به خوبی آشنا شوید . امیدوارم با صبر و تلاش به خوبی متوجه ی این زبان شیرین و راحت بشید .
برای دانلود اینجا کلیک کنید.



سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 9:58 ::  نويسنده : رضا قاسمي
جزوه ی آموزشی شماره 11 = این جزوه اولین جزوه ی آموزشی از سری جزوه های آموزش زبان برنامه نویسی Game Maker می باشد . در این جزوه برای اولین بار آموزش برنامه نویسی در Game Maker آموزش داده شده است و از این شماره به بعد شما با برنامه نویسی GM آشنا خواهید شد تا بتونید ابتکار عمل در ساخت بازی رو یاد بگیرید .
برای دانلود اینجا کلیک کنید.


سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 9:52 ::  نويسنده : رضا قاسمي

جزوه ی آموزشی شماره 10 = در این جزوه ی آموزشی شما نحوه ی ساخت یک Game Menu را فرا خواهید گرفت . یک بازی موفق حتما باید دارای یک منوی مناسب و شکیل نیز باشد ، اینطور نیست ؟!!!
برای دانلود اینجا کلیک نمایید.



سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 9:51 ::  نويسنده : رضا قاسمي

جزوه ی آموزشی شماره 9 = در این جزوه ی آموزشی سعی شده تا شما بیشتر با هوش مصنوعی آشنا بشید . نحوه ی ساخت هوش مصنوعی که در این جزوه فرا خواهید گرفت بسیار پرکاربرد و مفید برای استفاده از بازی می باشد . پس حتما آن را امتحان کنید ...
رای دانلود اینجا کلیک کنید.



سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 9:50 ::  نويسنده : رضا قاسمي
جزوه ی آموزشی شماره 8 = در این جزوه ی آموزشی شما یاد خواهید گرفت برای اولین بار هوش مصنوعی بسازید ! تا کنون جزوات آموزشی فارسی ساخت هوش مصنوعی توسط گیم میکر در اینترنت موجود نبوده ، از این رو دانلود این جزوه برای علاقه مندان به پیاده سازی هوش مصنوعی در بازی هایشان توصیه می گردد !!!
برای دانلود اینجا کلیک کنید.


سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 9:48 ::  نويسنده : رضا قاسمي

جزوه ی آموزشی شماره 7 = در این جزوه ساخت یک افکت پرکاربرد در بازیهای دو بعدی را یاد خواهید گرفت . پیشنهاد میکنم اگر به دنبال جلوه دادن به بازیهای خود هستید حتما این آموزش را دانلود کنید ! برای دانلود اینجا کلیک کنید



سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 9:46 ::  نويسنده : رضا قاسمي

جزوه ی آموزشی شماره 6 = شما در این جزوه یاد می گیرید که یک کارکتر به بازی GTA 2 اضافه کنید که این قابلیت را داشته باشد که از ماشین پیاده شود و یا دوباره سوار ماشین شود . پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید ! برای دانلود اینجا کلیک کنید ( همچنین سورس این آموزش نیز آپلود شده تا در صورت نیاز با دانلود آن مشکل شما حل شود )



سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 9:44 ::  نويسنده : رضا قاسمي

جزوه ی آموزشی شماره 5 = شما در این جزوه یاد می گیرید که چگونه برای بازی که در جزوه ی چهارم ساختید اشیا اضافه کنید و همچنین چگونه یک فایل صوتی را به عنوان صدای موتور ماشین بارگذاری کنید. برای دانلود اینجا کلیک کنید.



دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, :: 20:3 ::  نويسنده : رضا قاسمي
جزوه ی آموزشی شماره 4= شما در این جزوه یاد می گیرید که یک بازی نسبتا پیشرفته ی 2 بعدی و تقریبا شبیه به بازی GTA 2 را بسازید . توصیه می کنم این جزوه را جتما دانلود کنید تا از توانایی های شگرف خود شگفت زد شوید !!! برای دانلود اینجا کلیک نمایید.

 



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدید ترین اخبار بازی و کنسول ها و آدرس persiangamers.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 7826
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


کد پیغام خوش آمدگویی